Veelgestelde vragen

Waar kan ik de producten van Urban Decay kopen?

De producten van Urban Decay zijn verkrijgbaar bij Ici Paris XL, op www.urbandecay. nl en via onze retailpartners. Gebruik de functie Winkel zoeken om het dichtstbijzijnde verkooppunt te vinden!

Wanneer is jullie volgende aanbieding?

Meld je aan voor de nieuwsbrief van UD om alles te weten te komen over de volgende aanbiedingen, speciale evenementen of de lancering van nieuwe producten van Urban Decay.

Wat als het product van mijn keuze niet op voorraad is?

Artikelen die niet op voorraad zijn kunnen op dat moment niet besteld worden, tenzij het als presale-artikel gemarkeerd is. Deze zijn vooraf te bestellen. Helaas weten we niet wanneer artikelen weer verkrijgbaar zijn als ze nabesteld worden. Onze excuses voor het ongemak.

Meer hulp nodig? Je kunt ons telefonisch bereiken op: +31 23 80 80 120, van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

Waarom is mijn bestelling nog steeds in behandeling?

Je bestelling kan nog steeds als ‘in behandeling’ gemarkeerd zijn of er kan een afwijking in onze voorraad geweest zijn, waardoor de verzending vertraagd is. Af en toe kan het gebeuren dat het twee dagen duurt vooraleer een bestelling verwerkt is.

Onze excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen zijn wij van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen, te bereiken op: +31 23 80 80 120.

Houd je bestelnummer bij de hand en laat ons weten welke artikelen je mist.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als je je bestelling plaatst, ontvang je per e-mail een verzendingsbevestiging. Je trackingnummer staat in die e-mail en in je bestelgeschiedenis!

Voor verdere vragen of opmerkingen zijn wij van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen, te bereiken op: +31 23 80 80 120.

Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling.

Het kan zijn dat niet alle artikelen op voorraad waren toen we jouw pakket verzonden hebben. In de bevestigingsmail zou moeten staan welke producten er nog openstaan en nog verzonden dienen te worden.

Artikelen die niet verzonden zijn, worden niet in rekening gebracht. Voor verdere vragen of opmerkingen zijn wij van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen, te bereiken op: +31 23 80 80 120.

Houd je bestelnummer bij de hand en laat ons weten welke artikelen je mist.

Versturen jullie ook samples?

Op dit moment versturen wij helaas geen samples als je niets gekocht hebt. Soms geven we samples cadeau bij een aankoop of als we een nieuwe productlijn lanceren. Als je deze toekomstige aanbiedingen wilt ontvangen, schrijf je dan hier in voor onze mailinglijst.

Kan ik samples krijgen voor mijn blog?

Stuur ons gerust een directe link naar je blog, website of kanaal en alle details die je over je site kunt geven (aantal abonnees, pageviews per maand, etc.). Vanwege het grote aantal verzoeken, hebben wij maximaal vier weken nodig om te antwoorden. Klik hier om je verzoek in te dienen.

Is er een maximum aantal bestellingen?

Om zeker te weten dat wij onze producten verkopen aan echte UD-beautyjunkies (en niet aan wederverkopers), is er een maximum aantal bestellingen dat je binnen 30 dagen kunt doen. Zo hebben meer mensen de kans om populaire artikelen te kopen zolang ze op voorraad zijn, vooral bij limited editions.

Voor meer informatie zijn wij van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen, te bereiken op:+31 23 80 80 120.

Hoe retourneer ik een artikel?

Je vindt hier alle informatie over het retourneren van een artikel.

Heb je een andere vraag? Stel je vraag hier